Alla inlägg den 5 maj 2014

Av ostkakan216 - 5 maj 2014 17:35

Hej! jag har funderat! asså barn, dom kan vara söta,fula,stora,små,högljudda,tysta osv..    skulle jag vilja ha barn? tänk lite, det är ju jag: tjejen som ska föda och hålla på. bära det här barnet i 9 MÅNADER!!!!!!! (eller mindre). o sen måste vi komma på ett namn. om jag skulle  bo i U.S.A eller storbritanien så skulle det vara lättare. om det då blev en flicka så skulle hon ju självklart heta Hermione...   om det var en pojke så skulle han heta Luke?  då kan pappan säga: Luke I`m your father!! (STAVADE SÄKERT FEL DÄR).  fast jag kanske inte uppfostrar barnet rätt? och då blir det ju fel! fast det är nog inte så troligt, Hehe...  tänk om mitt barn blir en VAMPYR? så coolt asså!!!  eller varulv? ännu bättre!! 



vet inte varför jag tog upp det här!! har bara sjukt tråkigt, det varnog allt! BYE BYE BYE BYE BYE MINA FINA BYABOR!!




Presentation


hej! välkommen! till min nya blogg! är tyvärr lite anonym, men hoppas att det funkar ändå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards