Alla inlägg den 7 maj 2014

Av ostkakan216 - 7 maj 2014 19:42

hej hej, rubriken? nä men började bara att tänka på det nue. jag är jätte intresserad av minecraft. och mina tjej kompisar hatar eller fattar inte vad som är minecraft. JOBBIGT!!!!   jag har några kill kompisar som gillar minecraft och man pratar alltid med dom om nåt spel. Tex Black ops, o sen kommer en tjej o bah:

Vad pratar ni om då?  och jag säger att det är om Black ops. hahahaha så roligt, för dom får förvånade blickar och kollar på en!  dom vet väl inte ens vad black ops är... nä men har inget viktigt att skriva om? 

JAG HAR KEMI PROV IMORGON    F*****N!!!! GRATTIS GRATTIS TILL MIG!!! NU SKA JAG SJUNGA EN SÅNG: 


gammal gubbe klappar gammal dam. klapp kram eller kyss?

ung kvinna kramar ung man. klapp kram eller kyss?

kille kysser tjej. klapp kram eller kyss?

jag klymar dig. klapp kram eller kyss??? 

kille klappar kille. klapp kram eller kyss?

tjej kramar tjej. klapp kram eller kyss?



TACK!!!!!!!!!!!!!!!!! men men det där är en bra låt när man fattar vad låten har för nåt budskap  


Presentation


hej! välkommen! till min nya blogg! är tyvärr lite anonym, men hoppas att det funkar ändå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards